Låt mig citera...

En relativt gammal, klok samt erfaren man gav mig ett råd angående val av man. Han rådde mig till att välja en man utav den yngre generationen om jag bara var ute efter att roa mig lite. Det vill säga en lovlig kille, 18 år och upp...Som svar på varför sa han att dessa skulle mata på som om det var den sista gången i deras liv, men förutom detta så skulle de göra allt för mig. Jag skulle inte behöva bekymra mig för att han skulle komma med några krav.
Nu när jag tänkt efter på denna kloka mans råd så kan jag bara konstatera att det är så sant, det är så sant såååå ;)

Nu tänker jag följa den kloka mannens råd, vi får väl se hur detta går....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0