Sprider ljus i mörka juletider!

Just när det kändes som att kommande helg skulle bli händelselös, så dyker världens bästa erbjudande upp. Vad är inte bättre än en wekend på hotell med julbord och trevligt sällskap? Och inte vilket sällskap som helst...Jag tror att jag äntligen träffat rätt när det kommer till mannen i mitt liv, det här är en man som verkligen vet hur man levererar. Det bästa av allt är att jag inte behövt komma med förslagen utan att han dukade upp julbordet på silverfat! Nu har jag börjat ladda inför den kommande helgen och jag är mer än full av förväntan. 

  "Ego has a voracious appetite, the more you feed it, the hungrier it gets!"


                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0